KLACHTENREGELING

Zicht op Beter streeft ernaar om de dienstverlening naar alle tevredenheid van onze klanten uit te voeren. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken en informatievoorziening een rol. Bent u niet tevreden over de dienstverlening van Zicht op Beter of heeft u een specifieke klacht dan vragen wij u contact op te nemen met ons. Wilt u een officiële klacht indienen? Wij raden u dan aan om de volgende klachtenprocedure te volgen.

U kunt uw klacht schriftelijk indienen per brief of e-mail ter attentie van Zicht op Beter. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging binnen 5 werkdagen.

Zicht op Beter
John F. Kennedylaan 2
5612 AB Eindhoven
directie@zichtopbeter.nl

De directie van Zicht op Beter neemt de klacht in behandeling en zal u hierover persoonlijk infomeren. Gezamenlijk met de verantwoordelijke medewerker(s) wordt de relevante documentatie en informatie verzameld en wordt uw klacht uitvoerig besproken.

Op basis van de verzamelde informatie wordt een uitspraak gedaan. Dit doen wij binnen 3 weken na ontvangst van de klacht. Mocht het ons niet lukken binnen 3 weken te reageren, zullen wij u hierover tijdig informeren. Zowel persoonlijk als schriftelijk worden de uitspraak en eventuele verbeterpunten met u gecommuniceerd. Indien de klacht gegrond blijkt, wordt aangegeven welke verbeteracties Zicht op Beter uit zal voeren. Bij een ongegronde of deels gegronde klacht wordt de uitspraak gemotiveerd.

Wanneer u het niet eens bent met de uitspraak, kunt u binnen 14 dagen na dagtekening schriftelijk bezwaar indienen bij Zicht op Beter. Geef hierin duidelijk aan wat u van Zicht op Beter verwacht.

Heeft uw klacht betrekking het handelen van één van onze bedrijfsartsen, kunt u uw klacht voorleggen bij het Regionaal Tuchtcollege voor de gezondheidszorg via de website www.tuchtcollege-gezondheidszorg.nl. Heeft uw klacht betrekking op het handelen van één van onze taakgedelegeerden, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Arbodiensten via de website www.klachtregeling.nl.